כמי שרואים בכם הלקוחות, שותפים שלנו חרטנו על דיגלנו להעניק את השירות הטוב , המקצועי והאישי ביותר, הקמנו מועדון לקוחות, אשר כל לקוחותינו אשר כל לקוחותינו מוזמנים להצטרף אליו ללא תשלום.
מטרת המועדון
המטרה הראשונה והעיקרית של מועדון הלקוחות היא ליצור פלטפורמה לתקשורת הדדית עם הלקוחות שלנו, דו שיח. נוכל להקשיב, לשאול ולקבל תשובות באופן אישי, מכל לקוח ובצורה ייחודית. אנחנו רוצים שתספרו לנו את כל מה שאתם אוהבים, מה הייתם מוסיפים, מה חשוב לכם, לשמוע הערות בונות, המלצות, הצעות ורעיונות.
המטרה השנייה של המועדון היא ליצור פלטפורמה להענקת הטבות ופעילות תוכן (הרצאות, חוגים) טובות יותר ללקוחות על בסיס המותאם לכם באופן אישי. גם פה, יהיה חשוב לנו לשמוע מה הייתם רוצים לקבל, האם אתם מעדיפים הטבות לטווח ארוך או הטבות בביקור המיידי, אלו נושאים מעניינים אתכם, האם יש תחום מסוים שרציתם לקבל עליו עוד מידע ע"י קבלת המשובים שלכם וניהול הדו שיח, נוכל להציע לכם את הטוב ביותר באופן אישי ולטווח רחוק.
אנו רואים בפעילות המועדון התחלה של מערכת יחסים לומדת, גמישה ובעיקר בגובה העיניים. אנו מטפלים באופן אישי בכל משוב שמתקבל, יוצרים קשר לקבל פרטים נוספים, במידת הצורך ומבטיחים לעשות את המאמצים כדי להציע לכם בדיוק את מה שתרצו.
כל לקוח המטופל בספא (ללא קשר לסוג הטיפול) מוזמן למלא טופס היצטרפות למועדון הלקוחות.
אנחנו רוצים שתספרו לנו מה אתם אוהבים, מה הייתם מוסיפים, מה חשוב לכם לשמוע, הערות בונות, המלצות, הצעות ורעיונות. המטרה השנייה של המועדון היא ליצור פלטפורמה להענקת הטבות ופעילות תוכן (הרצאות, חוגים) טובות יותר ללקוחות, על בסיס המותאם לכם באופן אישי, גם פה יהיה חשוב לנו לשמוע מה הייתם רוצים לקבל האם הייתם מעדיפים הטבות לטווח ארוך או הטבות בביקור המיידי. אילו נושאים מעניינים אתכם, האם יש תחום מסוים שרציתם לקבל עליו עוד מידע. ע"י קבלת המשובים שלכם וניהול הדו שיח, נוכל להציע לכם את הטוב ביותר באופן אישי ולטווח רחוק.
אנו רואים בפעילות המועדון התחלה של מערכת יחסים לומדת, גמישה ובעיקר בגובה העניים. אנחנו מטפלים באופן אישי בכל משוב שמתקבל, יוצרים קשר לגבי פרטים נוספים, במידת הצורך ומבטיחים לעשות את המאמצים כדי להציע לכם בדיוק את מה שתירצו.
מטרת המועדון
המטרה הראשונה והעיקרית של מועדון הלקוחות היא ליצור פלטפורמה לתקשורת הדדית עם הלקוחות שלנו, דו שיח. נוכל להקשיב, לשאול ולקבל תשובות באופן אישי, מכל לקוח ובצורה ייחודית. אנחנו רוצים שתספרו לנו את כל מה שאתם אוהבים, מה הייתם מוסיפים, מה חשוב לכם, לשמוע הערות בונות, המלצות, הצעות ורעיונות.
המטרה השנייה של המועדון היא ליצור פלטפורמה להענקת הטבות ופעילות תוכן (הרצאות, חוגים) טובות יותר ללקוחות על בסיס המותאם לכם באופן אישי. גם פה, יהיה חשוב לנו לשמוע מה הייתם רוצים לקבל, האם אתם מעדיפים הטבות לטווח ארוך או הטבות בביקור המיידי, אלו נושאים מעניינים אתכם, האם יש תחום מסוים שרציתם לקבל עליו עוד מידע ע"י קבלת המשובים שלכם וניהול הדו שיח, נוכל להציע לכם את הטוב ביותר באופן אישי ולטווח רחוק.
אנו רואים בפעילות המועדון התחלה של מערכת יחסים לומדת, גמישה ובעיקר בגובה העיניים. אנו מטפלים באופן אישי בכל משוב שמתקבל, יוצרים קשר לקבל פרטים נוספים, במידת הצורך ומבטיחים לעשות את המאמצים כדי להציע לכם בדיוק את מה שתרצו.
כל לקוח המטופל בספא (ללא קשר לסוג הטיפול) מוזמן למלא טופס היצטרפות למועדון הלקוחות.
אנחנו רוצים שתספרו לנו מה אתם אוהבים, מה הייתם מוסיפים, מה חשוב לכם לשמוע, הערות בונות, המלצות, הצעות ורעיונות. המטרה השנייה של המועדון היא ליצור פלטפורמה להענקת הטבות ופעילות תוכן (הרצאות, חוגים) טובות יותר ללקוחות, על בסיס המותאם לכם באופן אישי, גם פה יהיה חשוב לנו לשמוע מה הייתם רוצים לקבל האם הייתם מעדיפים הטבות לטווח ארוך או הטבות בביקור המיידי. אילו נושאים מעניינים אתכם, האם יש תחום מסוים שרציתם לקבל עליו עוד מידע. ע"י קבלת המשובים שלכם וניהול הדו שיח, נוכל להציע לכם את הטוב ביותר באופן אישי ולטווח רחוק.
אנו רואים בפעילות המועדון התחלה של מערכת יחסים לומדת, גמישה ובעיקר בגובה העניים. אנחנו מטפלים באופן אישי בכל משוב שמתקבל, יוצרים קשר לגבי פרטים נוספים, במידת הצורך ומבטיחים לעשות את המאמצים כדי להציע לכם בדיוק את מה שתירצו.
בונוס ימי הולדת / ימי נישואין - הנחות משתלמות בימים מיוחדים שלכם!
10% הנחה על מגוון טיפולים בספא (לא כולל חבילות)
5% הנחה על מגוון החבילות